Fragt & Produktionstider | Nemprint

Fragt

Vi sender som udgangspunkt alle vores pakker med  GLS, UPS, DHL eller Danske Fragtmænd, når din pakke er blevet afsendt modtager du en mail med tracking nummer, så du kan følge med i hvor din pakke befinder sig.

Vi sender 90% af vores pakker med GLS. GLS levere i følge deres hjemmeside, 97% af pakkerne den efterfølgende hverdag. Hvis du har valgt afhentning af din ordre vil den være klar på dagen som vi ville sende den, typisk er ordre klar til afhentning kl. 15.00.

Standard leveringstider med transportører:

GLS: 1-2 hverdage. 

UPS: 2-3 hverdage. (Vi sender dagen før, hvis vi benytter denne)

DHL: 2-3 hverdage (Vi sender dagen før, hvis vi benytter denne)

Danske Fragtmænd: 1-2 hverdage.

Vigtigt ! Husk, at vi ikke hæfter for selve transporten af tryksagen. Vi kan ikke give garantier på fragtselskabernes vegne.  Du er altid velkommen til selv at aftale med egen transportør. Vi sørger så for, at tryksagen står klar til afhentning på det aftalte tidspunkt.

 

EXPRESS ORDRE TIL TIDEN ELLER GRATIS

Express-ordrer bliver altid produceret som det første hver dag og har højeste prioritet.
Ordre, der ønskes produceret samme dag, skal være afgivet inden kl. 11.00.

Vi garanterer, at din express-ordre sendes til tiden.
Hvis vi mod forventning ikke afsender din express-ordre rettidigt, krediterer vi hele ordren – dog maksimalt for ordrer op til 6.000 kr. inkl. moms.

Forbehold:
Hvis ordren er sendt rettidigt fra os, men bliver forsinket under transport, kan vi desværre ikke tilbyde kompensation, da vi ikke kan garantere transportørens leveringstid.

Eventuelle reklamationer vedrørende for sen levering skal sendes til os på e-mail senest 2 hverdage efter modtagelse af ordren.

Standard produktionstider

Vores standard produktionstider fungerer som faste deadlines, som vi som udgangspunkt ikke overskrider.
Langt de fleste ordrer (over 95 %) bliver produceret og sendt – eller gjort klar til afhentning – på den aftalte dag.

Der kan dog i sjældne tilfælde opstå forsinkelser.
Vi kan desværre ikke annullere eller kreditere en ordre 100 % ved forsinkelse på én dag.
Er din ordre forsinket med mere end én dag, bedes du sende os en e-mail – så finder vi sammen en løsning, herunder en eventuel rabat på ordren.

Forbehold:
Hvis din ordre er sendt til tiden, men bliver forsinket under transport, kan vi desværre ikke tilbyde kompensation, da vi ikke kan garantere transportørens leveringstid.

GLS STANDARD VS. GLS EXPRESS KL.10

GLS leverer som standard pakker 99% af tiden den efterfølgende hverdag i tidsrummet kl. 08.00 til 16.00. Ønsker du at sikre dig at din pakke ankommer tidligere på dagen, kan du vælge GLS Express når du tjekker ud så ankommer din pakke dagen efter inden kl. 10.00 (Din ordre bliver ikke produceret hurtigere, den produceres stadig i det tempo du valgte da du bestilte) 

PRODUKTIONSTIDEN + LEVERING = LEVERINGSTIDEN

Din ordre bliver afsendt senest på datoen din ordre får tildelt når du bestiller, og som du kan se på produktet når du bestiller. Deadline for express ordre der skal sendes samme dag er kl. 11.00.Vælger du forskellige produkter med forskellige produktionstider, sendes din ordre samlet, når det produkt med længst produktionstid er færdigt. F.eks. du køber visitkort med 2 dages produktionstid, og hæfter med 5 dages produktionstid, sendes ordren samlet efter 5 dage. Ønsker du at modtage visitkort hurtigere end hæfterne, skal du bestille dem som 2 separate ordre.

+3 % beregnes til forsikring og emballage

*Priserne i tabellen er vejledende. Den endelige pris beregnes i kurven ved checkout. Bemærk, at visse produkter – f.eks. skilte og plader – kan medføre en højere fragtpris.

 

afhentning af ordre

Du kan vælge afhentning når du tjekker ud, der er et lille håndteringsgebyr for dette på 20kr + moms. Order over 400kr. har intet gebyr.

Når du afhenter en ordre er det en god ide at have dit ordrenummer med, og vide hvad det er du skal hente, du skal være velkommen til selv at ta din ordre på hylden. Du skal være opmærksom på at din ordre vil være klar til afhentning i løbet af dagen, og ikke nødvendigvis om formiddagen. Så hent din ordre sidst på dagen, eller når du har fået en mail om at din ordre er klar til afhenting.

Af hensyn plads på vores hylder, vil ordrer der ikke er afhentet inden for 30 dage, vil blive destrueret. Kontakt os venligst hvis du ved du ikke kommer til at hente din ordre inden for den tid, så kan vi naturligvis finde en løsning på dette.

 

FRAGTPRISER BEREGNES AUTOMATISK UD FRA VÆGT, STØRRELSE OG PRIS.

Når du tjekker ud, har vi allerede beregnet prisen for levering, så du ikke efterfølgende får en regning for levering, som andre trykkerier ofte gør. Vores algoritme regner prisen ud fra vægt, størrelse og pris. Her har du nogen eksempler på fragt.

Her er eksempler på fragtpriser, sendt med GLS til erhverv eller pakkeshop.

  • 1stk    A1 plakat       kr. 65,-
  • 25stk  A1 plakat       kr. 79,- 
  • 500stk A5 flyers     kr. 79,- 

*Gælder dog ikke for skilte og andre tryksager der skal sendes med fragtmand. Skilte større end 100x100cm skal sendes med fragtmand og koster ca. 200-400 kr ex. moms, du vil modtag en mail med pris, inden vi går igang med din ordre. Når vi har beregnet fragtprisen.

Reklamation / ødelagt pakke

Modtager du en  en pakke der er ødelagt er det meget vigtigt at du straks tager billeder af den ødelagte emballage.

VIGTIGT ! Ordentlig billede dokumentation.

1. Billeder af alle sider af emballagen udvendig.

2. Billeder af emballage indvendig.

3. Billeder af det ødelagte produkt.

4. Billede af pakkelabel.

Det er vigtigt, at alt emballage samt vare gemmes og ikke tages i brug, indtil sagen er afsluttet.

Reklamationen skal vi have inden for 4 dage. Efter pakken er modtaget.

emballage

Alle tryksager pakkes i kraftig emballage for at sikre at de ikke bliver beskadiget under forsendelsen. Er din tryksag blevet beskadiget i transporten, er det vigtigt at du sender os god billede dokumentation, billeder af pakken, og et forslag til hvad en god løsning for dig kunne være.

Vi er altid hurtige til at vende tilbage (typisk inden for får timer). Men det kræver at du har sendt godt billede material , og en god forklaring af hvad problemet er.

Så garantere vi at vi hurtigt vender tilbage med en god løsning.

 

Referencer

Vi elsker glade kunder - mød dem her

Log ind på din konto